هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

آبی تر

تولدت مبارک

1392/8/8 12:13
نویسنده : مادر
734 بازدید
اشتراک گذاری

نمیتونم بگم چقدر خوشحالم و چقدر از اینکه سال پیش در چنین روزی به دنیای من پا گذاشتی خوشحالم

حالا تو در یک سالگی با چنان سرعتی چهاردست و پا میری و از مبل و میز بالا میری و دیوار رو میگیری و راه میری و همچنان روی نوک انگشتات راه میری که شیطنت از چشمات میباره

ماما بابا بده بیا و یه عالمه حرفهای پشت سر هم که معلومه خیلی دوست داری حرف بزنی پسرم

وقتی از اداره برمیگردم چنان برای من ذوق میکنی و می خندی که همه وجودم لبریز از خوشی میشه

به راحتی با انگشتات اجسام ریز رو برمیداری و به راحتی قاشق رو تو دستات نگه میداری برای لباس پوشوندنت حسابی شیطنت میکنی و همه رو کلافه می کنی

4تا دندون بالا داری و دوتا کوچولوی ناز پایین  به نظرم خیلی خیلی معصومی مامان خیلی زیاد

مامان بزرگ و خاله زینب و محمد و عاطفه و وحید رو میشناسی و حسابی براشون ذوق میکنی

رابطه ات با همه خوبه و من گاهی فکر میکنم اوووووه هامونم چقدر راه باید بری هنوز و چقدر کار داری هنوز

یادت باشه من همیشه مراقبتم و پشتیبانت و همیشه دوستت خواهم داشت

این اولین عکس هامون پسرمه که تو زندگیش گرفته

وقتی آروم خوابیدی همون شب اول

مامان از دیدن عکسهات سیر نمیشم

خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد