هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

آبی تر

دوستت دارم پسرم

1392/10/3 11:21
نویسنده : مادر
354 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر راحت و بی دردسر راه میری که من هم خیال میکنم روزهای چهاردست و پا رفتنت فراموشم شده پسرم

واسه خودت یه وسیله دستت میگیری و راه میری تازه میخوای که دنبالتم بکنیم و تو با همون راه رفتن چارلی چاپلینیتم از دست من فرار کنی

خیلی شیرین کاری میکنی و خیلی دلبری میکنی

نمیزاری ناخن هات رو بگیرم و همش یه سره غر میزنی گاهی هم تو سر وصورت ما میزنی بخصوص وقتی میخوای از بوس ندادن فرار کنی

معنی همه چیز رو میفهمی ولی اگر نخوای به حرف ما گوش بدی خودت رو به نشنیدن میزنی

وقتی بهت میگم هامون میای بریم حموم نگاهم میکنی و با چشمات میخندی و اشاره میکنی که زود باش پس معطل چی هستی

یه عالمه کلاه و شال های رنگارنگ برات بافته مامان بزرگ و همه رو با عشق میپوشی و دوستشون داری با کامواهای خوشکلی که دایی احمد از ترکیه فرستاده

تلفن دستت میگیری و راه میری و حرف میزنی اگر گوشی هم نباشه دستت رو میزاری بغل گوشت و با خیالت همین طور حرف میزنی

کتابت رو برمیداری و برای هزارمین بار میخونیش

و با آهنگهایی که دوست داری میرقصی

فقط غذا نمیخوری و من رو خیلی ناراحت میکنی:((((((((

پسر خوبم وقتی من دراز میکشم بدو بدو میای پیشم و سرت رو روی سینه ام میزاری

تو خیلی معصومی هامون و من خوشحالم که مادر تو ام ولی دلم میخاد مامان خوبی باشم

یادم باشه

یادم باشه یادم باشه

هیچوقت مثل آدم بزرگها نشم

دوستت دارم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد