هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آبی تر

چارلی چاپلین

1392/10/7 14:41
نویسنده : مادر
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هامون من

دیروز کوله پشتی که غزاله برات از چین آورده بود رو بهت دادم و پشتت انداختی و اینقدر دوست داشتی و ذوق کردی که نمیخواستی درش بیاری من هم مرتب ازت عکس میگرفتم و تو کلاه بابایی رو سرت میزاشتی و یطوری راه میرفتی که مبادا کلاهت بیفته

از همه این لحظات فیلم گرفتم و فردا که بزرگ بشی کلی از دیدنشون لذت خواهی برد

حالا میفهمم چرا مردم از راه رفتن چارلی چاپلین اینقدر خوششون میاد یه جورایی بچگی هاشون رو به خاطرشون میاره یا یاد لحظات زیبا و فراموش نشدنی راه رفتن بچه ها می افتن و به همین دلیله که اینقدر همه چارلی چاپلین رو دوست داشتن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بیتا
14 بهمن 92 10:36
الهی قربون اون راه رفتن برم من اخه من راه رفتنتو دیدم خیلی با نمک راه میری عزیزم قربون اون هوش و ذکاوتت برم من مامانش یه دو تا عکس از پسر گل برامون بذار بابا دلمون تنگ شده واسه روی ماهش عاخه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد