هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آبی تر

لذت با تو بودن

1392/11/16 14:17
نویسنده : مادر
520 بازدید
اشتراک گذاری

مدت زیادی هست که نیومدم و ننوشتم

فقط میخام بدونی خیلی بزرگ شدی و هرروز باهوش تر میشی نی نی من

حالا هوا خیلی سرده و همه جا پر از برفه

باهم رفتیم باغ وحش ، پارک لاله و کلی تو از دیدن حیوونها لذت بردی تو باغ وحش ارم بیشتر از همه از دیدن مرغ و خروس ها لذت بردی

قفس شیر و پلنگ رو هم دوست داشتی

پارک لاله به محلی که کلاغها و گربه ها داشتن غذا میخوردن حمله میکردی و صدای شیر در میآوردی

از کجا میدونی صدای شیر صدای مخوفیه و برای ترساندن استفاده میشه

علی سام هم خیلی بزرگ شده و دیشب که اومده بود خونمون کلی با هم بازی کردین

 منتظر روزهای خوبی هستیم که با هم بازی کنین و اوووووووووه یه عالمه خاطره بسازین

اما سرنوشت تو  و مهدکودک میدونی حالا اصلن مهدکودک دوست نداری و حاضر نیستی اونجا بمونی

من اصلن  دوست نداشتم مهد بری اما بعد از اینکه کلی گشتم و این مهد ترنج رو پیدا کردم حالا خیالم خیلی راحته و می دونم اونجا برات بهتره .

خاله زیزی که خیلی باهم خوبین و خیلی همدیگر رو دوست دارین هم نظرش این بود که مهد بری  مامان بزرگ هم که دیگه واقعا سختشه از شما دوتا ورووجک نگهداری کنه

روز شنبه عمو موسیقی و یک شنبه عمو قصه گو اومده بودن و تو خیلی دوست داشتی  ولی با خاله ها نمیمونی:(((((((((((

من خیلی امیدوارم که زودتر اونجا رو دوست بداری و یه نظمی به زندگیت بدی

حالا دیگه با اسباب بازی های حیوونی که برات گرفتم کاملن بازی میکنی و میشناسیشون

شیر خرس زرافه فیل و صداهاشون رو هم در میاری

همچنان خیلی کتاب دوست داری و مدتها به یه صفحه اش خیره میشی

محبتت رو خیلی قشنگ نشون میدی و تو بغل من می پری و گاهی هم می بوسی و نوازش میکنی

هامون من روزهای خوب با تو بودن برای من تکرار نشدنیه

دوستت دارم مامان و میخوام بدونی کهمن تو رو به خاطر خودم به این دنیا نیاوردم که لذت زندگی حق تو بود گلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سهام
21 فروردین 93 17:11
چرا صفحت مشکی خواهر ..? کمی دلگیرواسه وبلاگ بچه ,واقعا !!!!!!!! به نظرم قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد