هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آبی تر

تعطیلات نوروز 93

1393/1/19 10:57
نویسنده : مادر
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم سال 92 رو پشت سر گذاشتیم و این سال عجیب و پر از اتفاقهای خوب و بد هم تمام شد فردا 20 فروردینه و من تا عمر دارم این روز رو فراموش نخواهم کرد روزی که ما تنها شدیم و این تنهایی درست 9 ماه طول کشید روزی که باعث شد من و تو با هم بزرگ بشیم و من همه خاطرات تو رو از چهاردست و پا رفتن تا راه رفتنت و خنده ها و گریه ها و مریضی ها و شادی هات رو ثبت کردم برای روزی که بابایی اومد حالا ولش کن  اون همه اتفاقات رو بهتره وارد سال 93 بشیم

ما برای اولین بار تصمیم گرفتیم بریم همدان و اول فروردین همراه با آنا وحید مهدی و عاطفه و حسین و علی سام راهی سفر به سمت همدان شدیم و اونجا غار علی صدر رفتیم و گنج نامه  و آبشار رو دیدیم و مقبره ابوعلی سینا و از همه مهمتر دیدار علیرضا کلاه چیان و خانمش و امیرحسین شیطون رو دیدیم و کلی خاطره های خوب  که سر فرصت همه عکسهای سفر را میگذرام تا یادگاری بمونه

بعد هم 6 پرواز کردیم به سمت آبادان و تا 12 هم اونجا موندیم و خونه خاله سیما و خاله سهیلا رفتیم و تو مقهور این همه زیبایی و گل و پروانه شده بودی واسه خودت آزادانه می دویدی و شاد و سرخوش بودی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد