هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

آبی تر

فقط یک هفته مانده

1391/8/1 2:07
نویسنده : مادر
178 بازدید
اشتراک گذاری

شاید هم کمتر پسرم

امروز اول آبانه و ما دیگه با مهر ماه جادویی خداحافظی کردیم

میخواستم یه تشکر ازت بکنم که یهو تو مهر نپریدی تو بغل دنیا و ایستادی تا ماه رویایی خودت برسه

هامون ام آبان رسید و 8 روز که از این ماه قشنگ پاییز بگذره تو به این زندگی سلام خواهی کرد

و من میتونم تو پسر خوب و خیلی خیلی قوی خودم رو هر چه محکم تر بغل کنم

امروز دوشنبه است و من میمیرم برای دوشنبه دیگه که تو بیایی

مامان بزرگ حسابی هیجان داره و امشب میگفت من میرم موهام رو رنگ کنم و چه رنگی کنم و کوتاه کنم با نکنم و لباس چی بپوشم

میدونی از ذوق تو پوست خودش نمیگنجه

من که دارم میمیرم برای لمس یه لحظه تو

بابایی هم همینطور اون هم خیلی منتظرته و همش میگه کی میاد که بغلش کنم

خلاصه پسرم ما همگی منتظریم تو رو بغل بگیریم

قوی باش و تپل بشو حسابی من و تو قرارهایی داشتیم:)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان احسان
2 آبان 91 14:25
سلام دعا میکنم برات که زایمان خوبی داشته باشی گلم


ممنون مامان احسان جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد