هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آبی تر

مادرانه

1391/10/23 16:53
نویسنده : مادر
216 بازدید
اشتراک گذاری

هامونم میخاستم بدونی لذت بخش ترین چیز تو دنیا وقتیه که تو به من نگاه میکنی مامان

من تو رو بغل میکنم بو میکشم و میبوسم

هامون خوبم ممنون که به دنیا اومدی و من رو با اساس قشنگ مادرانه آشنا کردی

هامون قشنگم

لحظاتی که ما با هم هستیم برای من تمام نشدنی هستن

باورم نمیشد اینقدر س های خوب و بی نظیری به من بدی مامان

خیلی دوستت دارم و مطمئنم که برای با هم بودن راه طولانی و بر از هیجانی داریم

وقتی به من نگاه میکنی و میخوای شیر بخوری

وقتی به من نگاه میکنی و شکمت درد داره

وقتی به من نگاه میکنی و بازی و شیطنت میخوای

خدایا بالاتر از این احساس هیچی نیست

خدایا ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رها
23 دی 91 22:58
خاله قربونون مماخت برررررررره قجارفتی اخه بیا زود برگرد میخایم بیایم خونتون کوشولووووووو
بیتا
25 دی 91 10:03
ای جونم شکلشوووووووووو کلاهشووووووو چه مامانی شده خداااااااااااااااااا
نازلی
25 دی 91 23:40
الهی! چشماشو از زیر کلاهش! هزارماشالاه
هما
30 دی 91 3:32
عزيزم از صفحه اول تك تك نوشته ها رو خوندم.من الان در شرايط انتظارم........برام دعا كن من هم مثل تو بزودي اين معجزه خدايي رو تجربه كنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد