هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آبی تر

پسر خوب

1391/12/17 17:45
نویسنده : مادر
211 بازدید
اشتراک گذاری

حالا تو حسابی بزرگ شدی و من روز به روز به تفاوتهای تو فکر میکنم و هر از گاهی هم فیلمهای کوچیک تریتو نگاه می کنم که یادم بیاد تو چطوری بودی

هامون حالا به راحتی روی تختش میخابه وقتی خسته باشه و کمی بعد لا خوش اخلاقی بلند میشه بازی رو خیلی دوست داره و فقط شیزونی میخاد 

دارم وقت خودم رو پیدا میکنم تا بتونم برای تو هم وقت بزارم غیر از نگرانت بودن

پسرم دنیای من رو عوض کردی

ممنون که اومدی ممنون که هستی و بدون خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سهام
18 اسفند 91 18:36
خدایا...!چه نازه این پسرمون قربونش برم من با اون نگاه نافذش...لبای غنچه شدش خدااااااااااااااا
شقایق مامان آرشا
19 اسفند 91 0:00
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
مامان احسان
27 اسفند 91 14:52
سلام خوشجل خاله اولین عیدت مبارک پسرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد