هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آبی تر

بدون عنوان

1390/4/12 12:03
نویسنده : مادر
165 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم نمی دونم چی بگم اصلا چی باید گفت وقتی تو هنوز تصمیم نداری که بیای

نمیدونم مارو نمیخوای یا این دنیا رو

مثل خیلی هاکه شاید از اینکه تو خانواده شان به دنیا اومده اند احساس خیلی خوبی ندارند

میخوای یه خانواده دیگه رو انتخاب کنی

 بهرحال سختمه که بگم از دستت یکم ناراحت شدم نی نی

آخه می دونی من خیلی منتظرت بودم کلی صبر کردم که بتونم با قطعیت برنامه ریزی کنم و بتونم رویا پردازی کنم

ولی همه این ها اشتباهه و من میدونم منتظری که وقتی بیای که بتونی اساسی من رو خوشحال کنی

اون روز به بابایی گفتم اگه این ماه هم نیای دیگه میرم و عشق و حال میکنم

اصلا دلم لک زده واسه یه نخ سیگار که با بابایی بکشیم آخه اونم دیگه ترک کرده و هر روز بیشتر منتظره تو

هر روز

باور کن دیگه اون بابایی قدیمی نیست کلی تغییر کرده

 الان

امروز که سالگرد عقدمون هم هست  من کلی از نیومدن تو غمگین شدم

دوست دارم نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
12 تیر 90 12:17
غصه نخور این مسیریه که دیر و زود داره ولی سوخت وسوز نداره
ملیحه
12 تیر 90 13:52
سالگرد عقدتون مبارک .ایشاله نی نیت به زودی میادو رویاهات واقعی میشه
دانيال
13 تیر 90 11:02
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد