هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آبی تر

خوابیدن هامونیی

1392/1/31 9:42
نویسنده : مادر
238 بازدید
اشتراک گذاری

ده روزه ذیگه حدودن مونده شش ماهگیت تمام بشه و یه شب من رو غافلگیر کردی

بالشت و ملافه و پتو رو زدی کنار و دمر خابیدی

الهی دورت بگردم البته من نمیذونم دورت بگردم یعنی چی؟؟؟؟

حالا وقتی میخابی 360 درجه میچرخی و منم مجبورم باهات بچرخم که روی تخت جا بشم

ده بار هم غلت میزنی

شعر یه پسر دارم شاه نداره رو خیلی ذوست داری و در هر حالتی عکس العمل نشون میدی

روی دستات بلند میشی و کلی جلو و عقب سینه خیز میری

خیلی ددری هستی و میخای بری بیرون بچرخی تازه من رو میشناسی و برای من گریه میکنی

عاشق موسیقی هستی و همش داری مارو میرقصونیو خودت هم

دوست دارم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق مامان آرشا
24 فروردین 92 22:21
شقایق مامان آرشا
1 اردیبهشت 92 17:33
ای چان پس این چرخشا یع سنی داره چون آرشا هم این مدلی دیگه می خوابه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد