هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آبی تر

اولین روز غذا

1392/2/11 11:03
نویسنده : مادر
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

میبینی که من امروز دیگه سرکار هستم

ولی مهم تر از همه اینها اینه که تو دیروز برای اولین بار فرنی خوردی

البته وقتی 4 ماه و 20 روز بودی هم لعاب برنج و هم موز رو امتحان کرده بودی

اما دیگه غذا خوردن به صورت جدی آغاز شده و تو غرق در شادی از تجربه مزه جدید بودی

اینقدر دوست داشتی که من به جای یک قاشق دو قاشق بهت دادم گلم

حالابعد از 5 روز برات حریره بادوم درست میکنم و بعد از اون هم سوپ که مطمینم خیلی دوست خاهی داشت

حالا بزار از کارهات بگم همش میخای پا بزنی و حاضر نیستی زیاد از دستات استفاده کنی

البته کارهای ظریفی هم مثل دستمال در آوردن از جعبه دستمال کاغذی و گرفتن کاغذ و قاشق و غیره رو به خوبی انجام میدی

غلط میزنی چندتا من موندم واقعن اگه چهار دست و پا بری چطوری باید جمعت کنم از دور وبر خونه فضول مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:40
سلام عزیزم من به نیابت از کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:49
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنون خانومی روز شما هم مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد