هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

آبی تر

یازده ماهگی

1392/6/13 9:29
نویسنده : مادر
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

یازده ماهگی مبارک گلم

این یک ماهه خیلی سرمون شلوغ بود و نمیشد بنویسم برات از شیرین کاریهات از بازیهات و شیطنتهات

وقتی چهاردست و پا و با عجله بدو بدو میای سمت من و دستت رو دور گردنم حلقه میکنی

وقتی ادای بوسیدن رو در میاری

وقتی بازی بدو بدو و دالی رو خیلی دوست داری

وقتی عاشقانه تو بغل عمع آتی میری و اون بنده خدا که علی سام رو بغل میکنه تو اعتراض میکنی

وقتی با کنجکاوی تلویزیون نگاه میکنی و محو تماشا میشی و من هم از فرصت استفاده میکنم و بهت غذا میدم

وقتی هیجان زده میشی و شروع به رقصیدن میکنی

از تاریکی نمیترسی و تو اتاق با چراغ خاموش میشینی و دست میزنی

دندونهات که 4 تا بالایی باهم دارن بیرون میان و حسابی اذیتی

و یکیشون هم بالاخره نوک زد بیرون

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پسرم

اینقدر حرف دارم برات بزنم

از عشقی بی پایان بی نظیر و تکرار نشدنی که به تو دارم و قابل وصف نیست

خوب باش و شاد باش و همیشه بخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد