هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آبی تر

تردید

1390/3/18 9:31
نویسنده : مادر
174 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابایی گفت که بعد از مدت ها که یکی از دوستاش رو دیده فهمیده یه پسری دارن که خیلی که   نی نی بوده مریض شده و الان خیلی مریضه خنثیدوست ندارم درموردش حرف بزنم

اما می دونی دوباره نگران شدم و دوباره تردیدهام اومد سراغم تردیدهایی که این همه مدت من رو از داشتن تو محروم کرده عزیزم ویه جورایی شاید از اینکه تو این ماه هم نیای ناراحت نشدم !!دروغ میگم ناراحت شدم و میشم .خیلی هم ناراحت میشم ازاینکه به دعوت من و بابات جواب ندی و باز واسه خودت یه گوشه بگیری بشینی و فقط به ما ها نگاه کنی

پس بهتره که دست از لوس بازی برداری و  زودتر بیای که خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد