هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آبی تر

برای روزهای خوب با تو بودن

1390/11/10 10:12
نویسنده : مادر
184 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 10 بهمن و من روزهای زیادی رو سپری کردم و با تو حرف نزدم ناراحت نبودم داشتم کارهای خاصی میکردم که تو بتونی بیای دکتر کلی عکس و آزمایش از من گرفت که نهایتا گفت باید برم جراحی و شکمم رو سوراخ کردن و کلی کارهای خفن کردن یه عالمه کیست رو سوزوندن و یه لوله ای که بسته بود را باز کردن و گفت پیچیده بود که اونم درست کردن فیلمش هست هر وقت بیای و بزرگ بشی بهت نشون میدم گلم

اسمش عمل لاپاراسکپی بود

حالا باز هم امیدوارم و منتظر اگر این ماه بیای روز ورودت مهر ماه خواهد بود و من خیلی لذت خواهم برد که تو هم ماه مهر به دنیا بیای

راستی برنا به دنیا اومد خیلی کوچولو بود و دوست داشتنی 8 دی ماه اگر تو هم دیگه تنبلی نکنی و زود بجنبی با برنا 10 ماه اختلاف پیدا می کنی که چیزی نیست اما شاید مثل من و آذر دوستهای خوبی بشین

بارانم ماهانم عشقم خیلی دوست دارم و همچنان منتظرتم

میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان احسان
10 بهمن 90 12:05
سلام عزیزم انشا الله بزودی مامان میشی چاق میشی بعدش فکر میکنی چیکار کنی که لاغر بشی .
مامان محمدرضا
10 بهمن 90 12:48
مرسی که اینقدر خوبی . ایشالله خدا یه نی نی سالم و صالح بهت بده
raha
12 بهمن 90 13:25
خاله باران من و ني ني دعاميكنيم زود نيني بياد تو دلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد