هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آبی تر

هفته هشتم

1391/1/21 8:40
نویسنده : مادر
179 بازدید
اشتراک گذاری

فندق من میخواستم برات توضیح بدم که الان تو چه وضعیتی هستی

 اندازه ات حدود 1.6 سانتي متر در حدود يك لوبيا قرمزه لبخند

تو مرتبا حركت مي كنی و تغيير مكان مي دی، هر چند من تا چند هفته ديگر هم نمي تونم حركتهاي تو را احساس كنمقهر

 دنبالچه جنيني ات در حال ناپديد شدنه و پلكهات تقريبا به طور كامل چشمهات را مي پوشونهابرو

 هرچند هنوز هم پرده نازكي بين انگشتهاي پا و دستت وجود دارد، اما اين انگشتها در حال بزرگ شدنن. بازوهات بزرگتر شده اند و دستهات از مچ خم شده به طرف قلببت  قرار گرفته اند.لبخند

 مفصل زانوهات شكل گرفتن و احتمالا پاهات به اندازه اي بزرگ شدن  كه بتونن جلوي بدنت به يكديگر برخورد كنن.قهقهه

 با صاف شدن بدنت، سرت صافتر و عمودي تر مي ايسته. مجاري تنفسي از حلق تا بخشهاي ريه در حال رشد و كشيده شدننبه من زنگ بزن

هر كدام از سلولهاي عصبي مغزت هم شاخه هايي ايجاد مي كنن تا با همدیگه ارتباط برقرار كنن و اعصاب ابتدايي را ايجاد كننتشویق

 هرچند ممكنه مادرهای زیادی الان درباره جنسيت بچه اشون  فكر  کنن اما من نه خیلی هیجان ندارم بدونم حتی اگه تا آخرین لحظه هم به خاطر سیسمونی نبود دوست داشتم لحظه تولدت بفهمم بچه چی می شه ، اما بهرحال اندامهاي تناسلي ات آنقدر رشد نكرده ان كه جنسيت تو  را نشان بدهنچشمک

دوست دارم کوچولو مواظب خودت باش و قوی و محکم و شاد رشد کن و هرچیزی که نیاز داشتی از من بگیربای بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدی
22 فروردین 91 21:43
بابا چه مامان پیگیری داره این فندقی ما ایول
رها
23 فروردین 91 8:58
لوبياااااااااااازودبيااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد