هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آبی تر

بچه های من

1391/1/27 15:17
نویسنده : مادر
206 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 26 فروردین رفتم پیش دکتر که صدای قلبت رو بشنوم و دکتر گفت که خیلی قلب خوشکل و نازی داری که حسابی هم تپل داره میزنه قلب

بعد لحظه ای که کارش تموم شد به من گفت این دیگه چیه ؟متفکر

یه قلب دیگه و یه بچه دیگه شما دوتایین

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من

شما دوتایین و من نمیدونستم باید چه کار کنم و همینطوری اشک میریختم گریه و میخندیدمقهقهه

شما بچه های من دوتایین که با هم تصمیم گرفتین من و بابایی رو غافلگیر کنین

شما دوتایین که میخواین دنیای من و بابایی رو عوض کنین

شما دوتایین و من از شادی سراز پا نمیشناسم خنده

بچه های من

خیلی ممنون که با هم اومدین و من با تمام وجود پذیرای شما هستم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان احسان
27 فروردین 91 15:22
سلام
وااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییی چه ناز خدا براتون حفظشون کنه خیلی مراقب باش

ممنون
خوشحالم کردین

مامان احسان
27 فروردین 91 15:35
با اجازه لینکتون میکنم
مامان ابوالفضل
27 فروردین 91 15:58
سلامممممممممممممم
واییییییییییییییییییییییییی
الهییییییییییییییییییییییی
ای جانمممممممممم
چه لحظه ی با شکوهی
به مامانی و بابایی تبریک میگم
امیدوارم این سال یه سال بسیار عالی با وجود این دو تا فرشته براتون باشه
امیدوارم که به سلامتی و به موقع قدم به این دنیا بزارن
آمین

ممنون عزیزم خیلی خوشحالم کردی

خاله منظي
30 فروردین 91 15:58
عزيزم نمي دونم چي بگم همه چي قبلا بهت گفتم فقط خيلي خيلي خيلي براتون خوشحالم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد