هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آبی تر

استراحت مطلق

1391/2/7 12:39
نویسنده : مادر
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای خوشکل و ناز من

چند روز پیش یه ذره شیطونی کرده بودین و یه کوچولو لبه جفت یکیتون بلند شده بود که نشونه اش این بود که یه کوچولو لکه های خونی می دیدم و خاله سیما هم گفت باید بخابی و از جات بلند نشی

من هم با اجازتون سه روز سخت رو تو خونه گذروندم و امروز اومدم سرکار

یه عالمه هم براتون دعا کردم حالتون خوب باشه و مشکلی براتون پیش نیاد

من هم سفر و عروسی رو باید بی خیال بشم و به خاطر شما شیطونها از این عروسی بگذرم

خیلی ناراحت کننده است اما چی کار میشه کرد فعلن شماها خیلی مهمید

راستی مامان بزرگ هم مرخص شد و الان تو خونه است امروز می خوام برم ببینمش

کلن خوبیم و دلم میخواد هر روز برم سونوگرافی و روی ماهتون رو ببینم آخه اون روز با بابایی رفتیم و اون هم شماها رو دید اینقدر ذوق داشتیم که خدا میدونه یکیتون بزرگترید انگار و اون یکی هم کاملن پشتش به ما بود و قلبتون عین گنجیشک میزد

بابا داشت می مرد از خوشی

اولین بار بود دوتاییتون تو یه قاب دیده می شدن

خدایا خیلی خوشحالم که شما دوتایین و اینقدر نازین

راستی خاله ملیحه و مژگان کلی بهم کمک کردن این دو سه روزه که من خابیده بودم

خیلی دوسشون دارم

مامانی بزرگ هم هی برام غذا می آورد و بعد هم همه اومدن عیادت

خلاصه همه عاشق و منتظر شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد