هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آبی تر

احساس مادر بودن

1391/2/17 9:41
نویسنده : مادر
256 بازدید
اشتراک گذاری

شما نمیدونید احساس مادر بودن یعنی چی؟؟؟؟؟

شما نمیدونید وقتی تو خیابون قدم میزنم و شکمم جلو اومده چه احساس نابی دارم لبخند

شما نمیدونید وقتی رو شکمم دست میکشم و دیگه مثل قدیمها تخت نیست چه لذتی میبرم قلب

شما نمیدونید وقتی با احتیاط از خیابون رد میشم و با افتخار نگاه ماشینهایی میکنم که از حالات من متوجه بارداری من شده اند چه قدر سرشار از زندگی میشم

من مامان دو تا نی نی کوچولو که امروز به اندازه 5 سانتی خود رسیده اند فکر میکنم پیش از من نه کسی مادر شده و نه پس از من کسی مادر خواهد شد:)

من تنها مادر دنیام و لحظه لحظه زندگی ام با وجود شما پر شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریماه
18 اردیبهشت 91 11:56
جالبه تو تمام پست هاتون با عنوان جمع با نی نی هاتون صحبت کردید وآخرش هم دو قلو شد. شما یه رگه خوزستانی و یه رگه آذری هستید؟ چون تو فامیل ما هم به اینصورت هست واسم جالب بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد