هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آبی تر

بدون عنوان

1391/4/29 13:13
نویسنده : مادر
148 بازدید
اشتراک گذاری

شاید تو بیایی و بعدها که واسه خودت مردی شدی به نظرت من مامان خوبی برات نبوده ام

شاید به خواسته هات اونطور که باید و شاید جوابی نداده باشم

شاید مامان مهربون و دلسوزی که تصمیم های درست بتونه بگیره نباشم

شاید پر از اشتباهات جبران ناپذیر بشم و تو من رو اونطور که من انتظار دارم دوست نداشته باشی

شاید اصلن احساس نکنی که من میتونم غمخوار تو باشم و به حرفهات گوش بدم یا حتی بهترین دوست تو باشم

شاید من تنها بمونم و تو اصلن نفهمی چرا من تنهام یا برات اهمیتی نداشته باشه

اما مطمئنم که دنیای تو خیلی خیلی دورتر از من خواهد بود و تو هرگز نخواهی فهمید که من در این روزها و ماه ها چه لحظاتی داشتم و چه ها بر من گذشت

لحظاتی که روزهای شیرینش خیلی زیاد بود و روزهای سختش زیادتر چون ما به سرعت خوشی هامون رو فراموش می کنیم و سختی هاست که هر روز و شب مثل خوره به جونمون می افته و همه جیز رو هزاربرابر می کنه

خیلی از مادرها اصلن نمی فهمن دوران بارداریشون چه طوری میگذره ولی من و تو روزهای سختی داشتیم البته راضی و خوشحال هستم اما هامون ام من همه اینها رو به عشق سلامت تو سپری میکنم

پس خوب باش سالم باش و قوی

و به موقع به دنیا بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جوجو كوجولو
2 مرداد 91 10:13
درود به مامان عزيز ني ني كوچولو اولندش كه همه مامانا خوبن، بهترين مامان توي دنيا براي ني ني شون هستن.:x دومندش خانومي اينقد از اين فكرا نكن، ني ني فينگيلي شما هم تا چشم بهم بزني مياد تو بغلت ديگه وقت فكر كردن به اين چيزا رو هم نخواهي داشت اگه وقت داشتي به ما هم سر بزن
khale saham
4 مرداد 91 20:00
مامانی شایدم اینقدر دوستت داشته باشم که تواصلا انتظارشو نداشته باشی
شایدم اینقدربهم نزدیک باشیم که اشتباهاتمون واسمون اهمیتی نداشته باشه
مامانی من مطمئنم اینقدر بما خوش خواهد گذشت که تو تمام این دوران وسختیهاشو قراموش میکنی.....
ولی یچیری مهمه..واونم اینکه...تو بهترین مامان دنییییییایییییی
بووووووووووووووووووووووووووووس

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
خاله جون ممنون که میای به من سر میزنی منم خیلی دوست دارم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد