هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آبی تر

یه کفش خوشکل

1391/5/14 14:06
نویسنده : مادر
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هامون جان

میدونی الان ماه رمضون و همه روزه ان و من هم سرکار یواشکی و قایمکی چیز میز میخورم که این همکارها نبینن

شیر و کیک و از این چیزها اما غذا نمیشه آخه ظهر که میشه دلم برنج و خورش میخواد و اینها اما خوب دیگه باید تا حوالی 4 که به خونه میرسم و یه چیزی گرم کنم بتونم بخورم صبر کنم

بهرحال این روزها هم میگذره و دوباره من تپل میشم و این روزهای گرم تابستان تمام میشن و پاییز قشنگ میاد و بعد هم تو سالم و سرحال میپری تو بغلم خجالت

بعد من تو رو محکم تو آغوشم میگیرم و اینقدر محکم فشارت میدم که همه این دلتنگی هام برطرف بشه

پسر خوبم

عمو مهدی و خانمش که حالا دیگه ماشین خریدن و شاید بیشتر به ما سربزنن پنج شنبه شب اومدن پیش ما و ما براشون یه کادو خوشکل خریدیم خندهلبخند

عمه عاطفه و همسرش هم همینطور

راستی 4 شنبه با بابایی یه جفت کفش خیلی خوشکل برات خریدیم و یه لیف حموم

وای عزیزم امیدوارم تو سالم و سرحال به دنیا بیای من همه چیزهای خوشگل رو برات میخرمقلبزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه (مامی آرشام)
14 مرداد 91 14:44
دوست کوچولوهای نازم اگر دوستم دارین میشه بهم رای بدید؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر دوستم داشتین بیلید اینجا و بهم رای بدید تا برنده بشم و مامانم را خوشحال کنم . شماره 12 منم. یادت نره دوست عزیزم شماره 12 http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان احسان
15 مرداد 91 9:22
سلام مبارکه گل پسر گامهای بلند باهاش برداری عزیزم
عمو مهدی
18 مرداد 91 22:34
قربون خودشو کفشای خوشگلش بره عمو.تو بیا ببین عمو چیا برات می خره.چیزای خوشگل.اسباب بازی.نه زوده واسه اسباب بازی.لباس،کفش،کالسکه،... فقط تورو خدا بجنب


عموجون عجله نکن میام دیگه خوب
به موقعش
حالا تو بخر برام ببینم ارزش داره زودتر بیام(:
مامان انیسا
21 مرداد 91 13:38
وای واقعا خرید واسه بچه لذت بخشه و ادم کلی انرژی میگیره ایشالا نینیتون خیلی زود و صحیح و سالم میاد تو بغلتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد