هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آبی تر

پایان ماه هشتم

1391/6/25 9:55
نویسنده : مادر
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز من و تو بالاخره 32 هفته پرماجرا رو پشت سر گذاشتیم و وارد ماه 9 شدیم

تبریک میگم شیطون بلای من

میدونم از خوشحالی و هیجانته که الان تو شکمم جشن گرفتی و بزن و بکوب راه انداختی از سر صبح

224 روز در غم و شادی و هیجان و ترس و لذت با هم بودیم و روزهایی خواهد آمد که من دلتنگ این لحظات خواهم شد و تو هیچ چیزی به خاطر نخواهی آورد

من هم هرچی بگم تصویری برای تو ایجاد نمیشه شاید الان که برات مینویسم مدرک بهتری باشه برای ثبت لحظات پر از لذتی که الان داریم با هم  

این 40 روز باقیمانده رو هم با قدرت پشت سر بگذار پسرم تا حسابی تپل مپل به دنیا بیایی

دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها
27 شهریور 91 14:46
هزار ماشالا خاله جون دیگه چیزی نمونده به اومدنت به این دنیاااااااااااااااااااا


آره خاله رها دیگه چیزی نمونده
دخترت رو آماده کن بیام ببرمش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد