هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آبی تر

آخرین 5 شنبه

1391/8/4 11:06
نویسنده : مادر
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز 4 آبانه و این آخرین 5 شنبه ای است که من بی تو می گذرونم

از این به بعد تمام 5 شنبه ها و تمام 4 آبان ها رو با هم هستیم

دوشنبه 8 ابان ساعت 1 ظهر

راستی ما قرار شده سلول های بنیادی تو رو هم ذخیره کنیم که امیدوارم هیچوقت به کارمون نیاد

دیگه این روزهای آخر برای همه سخت شده من حسابی آماده ام و برای اومدن تو همه چیز رو آماده کردم

پس سالم و قوی و شیطون پا به این دنیا بزار

دوستت دارم پسر خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمو مهدي
4 آبان 91 13:48
اي خداااااااا زودتر بشه دوشنبه.ديگه اقت ندارم.هاموني بيااااااااااااا
عمو مهدي
4 آبان 91 13:50
اي خداااااا زودتر بشه دوشنبه.ديگه طاقت ندارم.هاموني زودي بيا عمو


دوشنبه میام دوشنبه روز خوبیه
رها
6 آبان 91 1:10
هامون جونم فقط 3روز دیگه مونده تا تو بیای بغل مامان جونی عزیزم قوی باشه وبدون که اینجا خیلی ها منتظرن تو هستن
عمو مهدی
6 آبان 91 12:41
ااا مرسی که حرفمو گوش می کنیهه هه هه
بابا
7 آبان 91 3:03
من منتظرتم . تو یه اتفاق عجیبی و دراماتیک . هنوز نمیدونم چه چیزایی در من قراره تغییر کنه . من کی میشم و کی هستم . ولی از یه بابت کاملا مطمئنم . با تمام وجود منتظرتم . اذیت نکن مامان رو و سالم و سرحال بپر تو بغل دنیا


یعنی تو واقعن بابایی منی؟؟؟؟
ممنونم بابای خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد