هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آبی تر

ایستگاه آخر

1391/8/8 8:19
نویسنده : مادر
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز دوشنبه 8 آبانه و همون روزی که تو بعدها خواهی گفت روز تولدم

و در واقع روزیه که من و تو از نظر جسمی از هم جدا میشیم و تو برای بزرگ شدن به دنیای ما آدم بزرگها با تمام خوبیها و بدیهاش نیاز خواهی داشت و آغوش امن من برات کوچیک خواهد بود

هامون خوبم روزها و شبهای زیادی با هم بودیم خندیدیم گریه کردیم غذا خوردیم و رازها با هم داریم

حالا اینجا امروز ایستگاه آخره پسرم و تو باید پیاده بشی

من و بابایی و همه کسانی که میشناسی سخت منتظرتو هستیم و نمیدونی چه هیجانی داره این انتظار

قوی باش و هرگز نترس

دوستت دارم و احساس میکنم تا ابد میتونم برات بنویسم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پانی
8 آبان 91 8:38
سلام بارن جان انشا الله امروز هامون عزیزت و صحیح و سالم بغل میگیری و انتظارت به پایان میرسه زایمان خوب و راحتی داشته باشی.
مامان احسان
8 آبان 91 11:33
سلام عزیزم دعا میکنم برات که هر دو تون سالم و سلامت همدیگه رو در آغوش بگیرید خدا پشت و پناهت مامانی
نازلی
8 آبان 91 13:30
باران جونم عزیزدلم خیلییییییییییییی تبریک میگم ورود گل پسرتو به این دنیا. ایشالا همه چیز امروز براتون عالی پیش بره و یکی از بهترین خاطره های زندگیتون باشه امروز. دوست دارم و جفتتونو می بوسممممممم
رها
8 آبان 91 18:51
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرداهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد