هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آبی تر

دوهفتگی هامون

1391/8/23 1:01
نویسنده : مادر
261 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوهفته شدی پسرم

دوهفته که با عشق و شادی گذشت

میدونم که روزهای آینده هم به سرعت برق و باد میگذره و بعدها فقط خاطرات و عکسهای این روزها باقی می مونه .

من خسته نخواهم شد و از بی خوابی و کسالت گله نخواهم نکرد من روزهای زیادی منتطر تو بودم و الان با اومدن تو که همه چیز خوب و بی نظیره شاد خواهم بود و فراموش نمیکنم روزهای ناراحت انتظار رو

دوهفتگی ات مبارک پسرم

منتظر روزهای آینده هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان احسان
23 آبان 91 10:51
سلام پسرم ماشالله به این چشمهای نازت آقا کوچولو
بیتا
23 آبان 91 15:22
ای فای چشماشو خدا هزار ماشالا هزار ماشالا خیلی سفیده خیلی ملوسه خیلی خوشگله
بیتا
23 آبان 91 15:24
یادم رفت بگم ای فایییییییییییییی ژستشو قربون اون ژستت برم من مرد متفکر به آینده ای دور می نگرد
نازلی
29 آبان 91 13:18
عزیززززززززززززز دلم هزارماشالاااااااااه. خیلی نازه شده خالش. خیلی ببوسشششش
رها
29 آبان 91 15:04
ماشالااااااااااااااااا به چشمات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد