هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آبی تر

بیست روزگی

1391/8/29 19:46
نویسنده : مادر
249 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بیست روزت تمام شد پسرم

بیست روز بیست ماه بیست سال اوووووه حالا خیلی راه داری و کار داری پسرم

باید کلی قوی بشی جوون بگیری تا بتونی این همه روزهای آتی رو با قدرت پشت سر بزاری

من خیلی خوشحالم که هستی و خوشحال ترم که خدا تو رو سالم و سرحال به من داد و من هم همه تلاشم رو میکنم که تو رو قوی و شاد بزرگ کنم

هروقت تنها میشم کلی حرف برای تو دارم ولی وقتی فرصتی پیدا میشه که بتونم حرفهام رو برات به یادگار بزارم حس نوشتنم میره ؟(

خیلی دل پیچه داری مامان و مرتب به خودت میپیچی ماهم همه تلاشمون اینه که تو بغوزی و ما برات دست میزنیم

بغوزی سکسکه کنی و آروغ که میزنی جیغ میزنی هنوز نمیدونی این صداها چین و ازشون میترسی

ماهم کلی به تو میخندیم

من رو کاملن میشناسی و برای من خودت رو لوس میکنی

بابا رو هم میشناسی اون شب ها میاد و از دلتنگی برای تو پرپر میزنه

روزهای خوبی رو با هم پشت سر میزاریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد