هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آبی تر

روزهای خوب

1392/2/31 10:57
نویسنده : مادر
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز که برات مینویسم تو با مامان جون تو خونه تنهایی و الان زنگ زده ود و صدای جیغت بلند بلند بود

روزهایی رو که با مامان جونت میگذرونی بی من بازی های مخصوص خودتون و دلتنگی های من

بزرگ میشی هامون من و شروع میکنی به حرف زدن دویدن و شیطونی کردن

حالا هر روز با هم میریم پارک و تو از دیدن بچه ها لذت میبری

عاشق طبیعتی پسرم

دیروز بدنت جوش های ریزی زده بود که فعلن غذا خوردنت رو کم و محدود کردم تا دلیلش رو بفهمم

میخام ببرمت استخر سورپرایز شدی نه تو شش ماهگی :)

داریم میریم اصفهان خوش گذرونی پیش خاله سهام و نیما و موناچی

تا اون موقع دیگه کامل چهاردست و پا میری پسرم

حالا فقط دنده عقب میتونی بری و میری و پات زیر مبل گیر میکنه و بعد هم صدات در میاد و غر غر میکنی

دیروز دیدم بین دوتا مبل گیر کردی خیلی خندیدم

وقتی از سرکار برمیگردم کلی دلت برای من تنگ شده و دست و پا میزنی و میپری تو بغلم

پسرم خیلی دوستت دارم تو همه امید منی

شاد باش همیشه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد