هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

آبی تر

خونه جدید

1390/12/28 10:04
نویسنده : مادر
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

امروز یکشنبه است و آخرین روز کاری نیشخند

ما روز جمعه از خونه ای که یک سال توش زندگی کردیم و تو اونجا شکل گرفتی برای همیشه رفتیم

و وارد خونه جدیدی شدیم که منظره خیلی قشنگی رو به بزرگراه همت داره و تهران زیر پامون احساس میشه

فندق من دو تا اتاق تو خونه جدید داریم که یکیش برای توه اما فعلا در اختیار باباییه تا تو به دنیا بیای و یکم بزرگ تر بشی متفکر

فندق کوچولو دایی حامد و عمو وحید هم اومده بودن کمک و خیلی خسته شدن آخ

خاله ملیحه هم اومده بود و کلی کمک کرد تازه اونها پارسال هم خیلی به من کمک کردن خمیازه

آخه دکتر و همه به من گفتن که خیلی مواظب خودم باشم چون من یه بار شیشه دارم که تویی و مسوولشم

مبادا اتفاقی برات بیفته گلم بغل

تازه خاله زیزی هم اومده بود که اولش خیلی ذوق داشت اما آخرش یکم ناراحت بود و دیگه کار نکردکلافه

دیگه همین دیگه میبوسمت گلم و منتظر شنیدن صدای قلبتهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمو مهدی
17 فروردین 91 13:20
از سال بعد فندق کمکت می کنه تو اسباب کشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد