هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آبی تر

بدون عنوان

1391/1/8 10:49
نویسنده : مادر
174 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ناز من میدونم که داری حسابی خودت رو میسازی که سرحال و شاداب و پر از انرژی پا به این دنیا بزاری

من و بابایی هم بهت فرصت میدیم هرچقدر که دوست داری اون جا باشی وهر چی که دوست داری هم برات مهیا میکنیم

فقط اشاره ای بکن قلب

این روزها حالت تهوعی که ناشی از نگه داشتن جسم کوچولوی تو در وجود منه سراغم اومده خمیازه

من اما خوبم و خوشحال فقط قبول کن یکمی آدم رو مریض میکنه که اونهم میگذرهمنتظر من با عشق منتظرتم

راستی یه مطلب دیگه عماد پسرخاله سهیلا که تو دیگه قطعا باید بهش بگی عمو داره ازدواج میکنه قلب

عماد کوچولو با اون چشمهای ناز مشکی که من روز تولدش خونه اشون بودم و کاملن خاطرم هست من کلاس سوم دبستان بودم گلم حالا که تو توی شکم منی اون داره ازدواج میکنه چه قدر جالب فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 فروردین 91 0:51
سلام.سال نو مبارک.ببخشید که دیر اومدم آخه مسافرت و مهمونی رفتن و مهمونی دادن و.... ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین.
يك دوست
15 فروردین 91 22:26
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد