هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آبی تر

احساس مادرانه

1391/3/15 21:47
نویسنده : مادر
197 بازدید
اشتراک گذاری

حالا روزهاست که میگذره و من و تو تنهاییم

دوست دارم پسرم

دوست دارم محکم تو بغلم بگیرمت و فشارت بدم

تو همه وجودت از منه

چیزی که من هیچ وقت برای مامان خودم احساس نکردم و تا زمانی که مامان نشی احساس نخواهی کرد

فکر میکردم اون مامانمه اما اینکه همه وجود من از اون باشه نه هیچ وقت

احساسی که مردها هرگز درک نخواهند کرد

راستی امروز روز پدره

چندسال بعد باهم برای بابایی کادو خواهیم گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پانی
16 خرداد 91 17:20
اگه دوست نداری بگی چی شده خوب ما هم به وبلاگت دیگه سر نمیزنیم. ما فقط نگران شما و دو تا نی نی هات بودیم ولی مثل اینکه شما نمیخوای چیزی بگی
به هر حال امیدوارم تنت سالم باشه


ناراحت نباش عزیزم من از تو ممنونم که تا الان به من سر میزدی بعد از این هم خوشحالتر میشم که بیای
بعضی چیزها نباید ثبت بشن
اما من و پسرم خوبیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد