هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آبی تر

راه های نرفته با پسرم

1391/3/9 13:17
نویسنده : مادر
153 بازدید
اشتراک گذاری

اگه قرار باشه که من فقط از طریق نوشتن با تو حرف بزنم فردا همیشه دچار سوئتفاهم میشیم پسرم

ولی سخته دیگه نمیدونم خیلی نمیتونم این کار رو انجام بدم

غیر اینکه گاهی دستم رو جایی که خیال میکنم هستی میزارم و سعی میکنم احساست کنم

اما اینجا وقتی برات مینویسم

حس میکنم میشنوی

پس بشنو پسر نازم

من مامان تو که با تمام وجود عاشق دیدن و بوسیدن روی ماهت هستم برات آرزوی سلامتی و شادی دارم

و منتظر روزی هستم که بتونم در آغوشت بکشم

نمیدونم پسرم

پسر نازم عشق مامان به خاطر تو هست که دارم اینهمه روزهای سخت رو پشت سر میگذارم و برای درک لحظات قشنگه با تو بودنه که میخوام این روزها بگذره

قوی باش و بزرگ و به وقتش بیا پسرم

خیلی راه نرفته با هم داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان احسان
10 خرداد 91 9:09
سلام مامانی خدا رو شکر که خوبید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد