هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آبی تر

هفته های آخر

1391/6/18 9:10
نویسنده : مادر
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز 18 شهریور و من و تو تا الان 217 روزه که با هم دیگه هستیم

217 روز شاد و ناشاد ناراحتنیشخند

و دیگه چیزی نمونده فقط 50 روز دیگه یا چیزی در همین حدود

حالا شب ها خیلی سخت میخوابم و تو هم هنوز ساعت خواب و بیداریت با من تنظیم نیست دیشب حدود ساعت 2 که می خواستم بخوابم تو تازه شروع کردی به لگد زدن و ورجه وورجه کردنو شیطونی و منم مجبور بودم چند بار جام رو عوض کنم که هم من بتونم بخوابم هم تو آروم بگیریکلافه

از خودت یه عالمه حرکات عجیب و غریب در میاری موج مکزیکی رقص بندری یا .....نمیدونم اسمشون رو چی بزارم اما کلی باحالن و من برای تو غش و ضعف میکنم قهقهه

گاهی عکس العمل های عجیبی از خودت نشون می دی که برای ما جالبه من نمیدونم تو متوجه حرف های ما میشی یا نه اما بابایی که با تو حرف میزنه جوابش رو با حرکاتت میدی و مارو لبریز از شادی می کنینیشخند

پسرم من دیگه تحمل ندارم و دوست دارم زودتر شهریور به پایان برسه و بعد هم مهر ماه و تو رو تو بغلم بگیرم

پسرم قوی باش و شاد و به موقع به آغوش من بیا

دوستت داریم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمو مهدی
19 شهریور 91 23:23
خدایا به ما صبر ایوب بده.دیگه از انتظار خسته شدیما.هامونی بیا دیگه عمو قربونش بره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد