هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آبی تر

کمتر از 30 روز

1391/7/8 10:14
نویسنده : مادر
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز 8 مهره یکی از قشنگترین روزهای سال با یه هوای پاییزیه فوق العاده

من اینجا کنار پنجره نشستم و نسیم خنک پاییزی روحم رو تازه می کنه

جای تو خالی! هرچند که تو هم کنار من نشستی و داری لذت میبری ولی روزهایی خواهد رسید که با احساس این هوای خنک فکر میکنی خوشبخت ترین موجود روی زمین هستی

این هوا یادآور مدرسه و دانشگاه و تمام لحظات خوبه بیشترین خاطرات ما در این هوا رقم میخوره هر سال

پاییز فصل عاشق شدنه پسرم

خوب من دیگه سرکار نمیرم چون دکتر تو گفته که باید استراحت کنم و چیزهای تپل کننده بخورم:)

بستنی و شیرینی و از این جور چیزها

تو هم که روی معده من نشستی و نمیزاری من اصلن گرسنه ام بشه

راستی 29 شهریور همه چیزت خوب بود و سرحال بودی فقط یه کوچولو کوچول بودی

حدود 1590 گرم و که تقریبن 200 تا از وزن معمول بچه ها کمتر بودی اونم نشان دهنده کوچول بودنته و ریز میزه بودنت

قربون اون دست و پاهای کوچولت برم پسرخوبم

میدونم خیلی اذیت شدی و با من روزهای سختی رو گذروندی اما حالا که همه چیز تمام شده و کمتر از 30 روز به تولدت مونده میخوام که قویتر از پیش با هم باشیم و همدیگر رو حسابی حمایت کنیم

تو با وزن 3000 گرم به دنیا بیا و سالم سالم باش منم قول میدم همینطور بخورم و مواد خوشمزه به تو برسونم

تا هفته آبان که تو رو بغل خواهم گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان احسان
9 مهر 91 14:59
سلام دوستم خداقوت .این روزهای آخر استراحتت رو بیشتر کن سه هفته آخر بچه خیلی وزن میگیره .میبوسمت و بیصبرانه منتظر عکسهای خودت با نی نی نازت هستم
مهدی
10 مهر 91 18:38
کوچولوی من قربونت برم.باشه عوضش دنیا بیاد اونقد چیزای مقوی می خوره تا پهلوان بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد