هامونهامون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آبی تر

فقط 20 روز

1391/7/18 9:01
نویسنده : مادر
241 بازدید
اشتراک گذاری

آره پسرکم فقط ٢٠ روز دیگه مونده تا تموم این روز و شب های عجیب و غریب تمام بشههورا

از امروز تا ٨ آبان که خودم خیلی دوست داشتم تاریخ تولد تو باشه فقط ٢٠ روز دیگه مونده نیشخندلبخندفرشته

تو این روزهای آخر من و تو حرفهای نگفته زیادی با هم داریم باید کلی راز نگفته رو برات بگم تا موقع اومدنت از همه چیز خبر داشته باشی

 هامون من دنیای ما پر از چیزهای دوست داتشتنی و دوست نداشتنیه و ما انتخاب میکنیم چه چیزهایی بیشتر اطرافمون باشن و دوسشون بداریم و با دیدن و بودن با اونها شاد بشیم

وقتی اومدی یادت باشه چقدر آدم های زیادی اطرافمون هستن که برای دیدنت لحظه شماری میکردن

مثلن عمو مهدی که اینهمه با ذوق و شوق شمارش معکوسش رو آغاز کرده و هر لحظه بغل کردن تو رو تو خواب میبینه لبخند

بزرگ که شدی حرفهای زیادی برای گفتن به هم خواهید داشت یول

یا مثلن خامه مژگان و ملیحه شاید بپرسی چرا خامه یه روز من گفتم بالاخره شماها خاله اید یا عمه؟ که هنوز نمیدونستن منم گفتم خوب بشید خامه که اونها هم خوششون اومد و با جدیت خامه شدن

و تا امروز بیشتر از هر خاله و عمه ای برای دیدن تو لحظه شماری کردن و مژگان میخواد که مادر خونده تو باشه اما میدونی که ما تو ایران همچین چیزی نداریم متاسفانه

اینها خیلی خوب و ارزشمندن سرمایه های ما همین چیزهاست و ما با همین هاست که دلخوشیم

حرف زیاده و تو هم از نشستن زیاد من خسته میشی شیطان

الان ٢١١٢ گرم هستی و یه کوچولو از همسن های خودت ریزه تری اما میدونم که میخوای توو این ٢٠ روز بترکونی و خودت رو به ٣ کیلو برسونی

من همه تلاشم رو میکنم و با اینکه به همه میگم ٢٥٠٠ هم بشی خوبه ولی مطمینم که به ٣٠٠٠ میرسیم من به تو کمک میکنم تو هم با من همراهی کن مثل همین دفعه پیش

تکونهات کمتره چون جات کوچیکه و لی هنوز برای من دلربایی میکنی گلم

دوست دارم ماچ

مواظب خودت باش

قوی باش و شاد و پر انرژی به دنیا بیا و همه رو غافلگیر کنتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر خانومی بهداد
18 مهر 91 9:11
سلام مامانی. آخی بهداد منم پارسال 7آبان به دنیا اومد. ان شاالله که به راحتی و سلامتی بارت رو به زمین بگذاری و روزهای خیلی قشنگ مادر بودن رو ببینی. دعاتون می کنم و منتظر عکس نی نی قشنگتون هستم. بدرود.
مامان احسان
18 مهر 91 9:20
سلام كوچولوی نانازی مواظب خودت و مامانت باش گلم
رها
18 مهر 91 22:22
هامون عزیزم من بیصبرانه منتظر اومدنت هستم دوست دارم بوووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبی تر می باشد